Artykuły prasowe
Pięć sposobów na żylaki
Czy wiesz, że już 51% kobiet i 38% mężczyzn w Polsce ma problemy z niewydolnością działania zastawek żylnych? Jest to poważny problem społeczny w XXI wieku i dotyczy znacznej liczby osób czynnych zawodowo. Podpowiadamy sposoby na profilaktykę i leczenie żylaków.
Mocne ESPRESSO i orzeźwiająca AMAZONIA – dwa nowe antyperspiranty NIVEA MEN DEEP!
Czym pachnie AMAZONIA? Jakie nuty zapachowe wyczujesz w ESPRESSO? Odkryj dwa nowe antyperspiranty o przyciągających i energetyzujących zapachach AMAZONIA oraz ESPRESSO, które dotrzymają kroku przy codziennych wyzwaniach nawet najbardziej wymagającym.
Holiday blues, czyli wakacyjna depresja. Jak sobie z nią poradzić?
W końcu nadeszło lato, a wraz z nim długo wyczekiwane wakacje. Wymarzony wyjazd na urlop wielu osobom kojarzy się z odpoczynkiem, relaksem oraz brakiem codziennego stresu. Niestety, depresja wakacyjna, tzw. Holiday blues, to problem, z którym boryka się coraz więcej osób.
Kampania samplingowa L’OR
Wczoraj rozpoczęła się kampania samplingowa kapsułek L’OR kompatybilnych z ekspresami Nespresso realizowana wraz z National Geographic. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.
Nowa kampania perfum Elizabeth Arden White Tea
W dniu 23 lipca rozpoczęła się nowa kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.
Wakacje – czas na miłość?
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie narzekał na brak miłosnych uniesień i romantyczności w życiu. Tymczasem okazuje się, że nie mamy nad czym ubolewać. Z badań marki Oak View[1] wynika, że aż 72% naszych rodaków wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia, a 62% przeżyło wakacyjny romans.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Tesori d’Oriente z podwójnym wyróżnieniem w konkursie Perły Rynku 2025
Marka nagrodzona w dwóch kategoriach: FMCG oraz Kosmetyki
W tegorocznej edycji konkursu Perły Rynku 2025, marka Tesori d’Oriente została uhonorowana dwoma Srebrnymi wyróżnieniami — w kategorii FMCG oraz Kosmetyki.
Nowe orientalne balsamy do ciała w trzech kultowych zapachach
Włoska marka Tesori d’Oriente, znana z inspirowanych Orientem rytuałów pielęgnacyjnych i unikalnych kompozycji zapachowych, wprowadza nowość – balsamy do ciała.
NOWOŚĆ - Tesori d’Oriente IKIGAI
Poznaj japońską sztukę równowagi życia, zaklętą w aromatycznym rytuale spokoju - z nową linią produktów do ciała IKIGAI
Axis wprowadza na rynek czujniki środowiskowe, które wspierają ekonomiczny dozór wizyjny
Axis Communications wprowadza pierwsze czujniki środowiskowe AXIS D6210 Air Quality Sensor i AXIS D6310 Air Quality Sensor. Nowe czujniki łatwo integrują się z istniejącymi systemami, umożliwiając monitorowanie jakości powietrza, wykrywanie dymu tytoniowego i pary z e-papierosów.