Artykuły prasowe
ZNAJ SWOJE MOŻLIWOŚCI – ZNAJ SWOJE EMOCJE
Inteligencja emocjonalna ma olbrzymi wpływ na nasze życie osobiste i zawodowe, gdyż codziennie znajdujemy się w różnych sytuacjach społecznych. Bardzo ułatwia funkcjonowanie, ale czasem ciężko powiedzieć, które zachowania czy nawyki świadczą o jej wysokim poziomie.
Owocowe nowości marki Wosana – soki 100% NFC w dwóch smakach
Marka Wosana wprowadziła do swojej oferty dwie pyszne nowości - soki NFC o smaku jabłkowym oraz pomarańczowym. Za ich sprawą nie tylko orzeźwimy się w trakcie gorących dni, ale także dostarczymy organizmowi wielu witamin.
Kropla nasycona smakiem – Glassa Gastronomica marki Ponti
Tajemnicą przepysznych dań jest nie tylko dopracowany przepis, ale i właściwie dobrane dodatki, które dbają o pełnię smaku i aromatu. Takim niepozornym, lecz kryjącym w sobie niespotykane walory akcentem jest włoska Glassa Gastronomica marki Ponti stworzona z octu balsamicznego z Modeny.
Linia Hellena Family + w nowych formatach impulsowych
Linia Hellena Family + rozszerza się o 3 nowe SKU. Naturalne napoje niegazowane wzbogacone 20% soku dostępne są teraz w formatach 0,5 l. Konsumenci mogą wybierać spośród trzech owocowych smaków: Jabłko – Gruszka, Zielone Jabłuszko i unikalny duet na rynku – Jabłko i Owoce leśne.
Anatol – kawa zbożowa nie tylko do picia
Smak kawy zbożowej wielu z nas kojarzy ze śniadaniami z czasów dzieciństwa. Jest świetną alternatywą dla małej czarnej, jak i źródłem mnóstwa cennych składników odżywczych, np. magnezu, witamin i błonnika.
Kolory zdrowia Marwit. Bordowy to sprawne krążenie!
Zawarty w soku buraczkowo-jabłkowym potas pomaga w funkcjonowaniu mięśni oraz w utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Zrób dla siebie coś dobrego
dobrostan to nie fanaberia – to delikatna troska o siebie, przestrzeń, w której ciało i umysł znajdują równowagę, a dzień staje się przyjemniejszy i łatwiejszy do przejścia.
Tesori d’Oriente z podwójnym wyróżnieniem w konkursie Perły Rynku 2025
Marka nagrodzona w dwóch kategoriach: FMCG oraz Kosmetyki
W tegorocznej edycji konkursu Perły Rynku 2025, marka Tesori d’Oriente została uhonorowana dwoma Srebrnymi wyróżnieniami — w kategorii FMCG oraz Kosmetyki.
Nowe orientalne balsamy do ciała w trzech kultowych zapachach
Włoska marka Tesori d’Oriente, znana z inspirowanych Orientem rytuałów pielęgnacyjnych i unikalnych kompozycji zapachowych, wprowadza nowość – balsamy do ciała.
NOWOŚĆ - Tesori d’Oriente IKIGAI
Poznaj japońską sztukę równowagi życia, zaklętą w aromatycznym rytuale spokoju - z nową linią produktów do ciała IKIGAI