Poznaj Ogrody Natury w nowej odsłonie!
![]() |
Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.
Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.
- Chcemy zwrócić uwagę klientów na stuprocentową zawartość soku w naszych produktach. Jest to wyraźna informacja, że proponujemy zdrowe wyroby najwyższej jakości - mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu Marwit Sp. z o.o - W sokach Ogrody Natury znajdziemy wszystko, co najlepsze w warzywach i owocach. Nowe opakowanie ma uświadomić klientowi, że trafił do niego produkt, który dostarczy mu wielu cennych dla zdrowia składników.
Soki 100% od kilku lat cieszą się w Polsce uznaniem. Z roku na rok rośnie spożycie tego typu produktów, co jest efektem m.in. mody na zdrowy styl życia. Stuprocentowe soki owocowe i warzywne są źródłem wielu witamin. Stanowią bogate urozmaicenie codziennej diety i mogą pomóc np. w zwalczaniu infekcji.
Jako pierwszy po liftingu do sprzedaży trafił stuprocentowy sok z jabłek i jeżyn, bogaty m.in. w antocyjany, które poprawiają pamięć i koncentrację. W tym samym czasie na sklepowych półkach pojawił się również odmieniony nektar z czarnej porzeczki, który stanowi bogate źródło witaminy C odpowiedzialnej za działanie układu odpornościowego. Na rynek wprowadzone zostały też odświeżone soki z jabłek, grejpfruta oraz jabłek i aronii. Pozostałe smaki sukcesywnie pojawiać się będą w sprzedaży w następnych tygodniach.
Soki z pomarańczy, jabłek i grejpfrutów są produktami NFC (z ang. not from concentrate), co oznacza, że uzyskano je bezpośrednio z owoców, a nie zagęszczonego koncentratu. Taka technologia wytłaczania soku nie utlenia najbardziej wartościowych składników produktu bazowego, czyli witamin i polifenoli.
- Soki marki Ogrody Natury nie są dosładzane. Mają tyle cukru, ile naturalnie występuje w owocach, z jakich są wytłaczane. To smaczny, a przy tym zdrowy dodatek do naszej codziennej diety - dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe orientalne balsamy do ciała w trzech kultowych zapachach
Włoska marka Tesori d’Oriente, znana z inspirowanych Orientem rytuałów pielęgnacyjnych i unikalnych kompozycji zapachowych, wprowadza nowość – balsamy do ciała.
NOWOŚĆ - Tesori d’Oriente IKIGAI
Poznaj japońską sztukę równowagi życia, zaklętą w aromatycznym rytuale spokoju - z nową linią produktów do ciała IKIGAI
Axis wprowadza na rynek czujniki środowiskowe, które wspierają ekonomiczny dozór wizyjny
Axis Communications wprowadza pierwsze czujniki środowiskowe AXIS D6210 Air Quality Sensor i AXIS D6310 Air Quality Sensor. Nowe czujniki łatwo integrują się z istniejącymi systemami, umożliwiając monitorowanie jakości powietrza, wykrywanie dymu tytoniowego i pary z e-papierosów.
Tesori d’Oriente Ayurveda – Zmysłowa podróż inspirowana Indiami
Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności ajurwedyjskiej pielęgnacji z linią Ayurveda
MODELUJĄCO I WYSZCZUPLAJĄCO
MODELUJĄCO I WYSZCZUPLAJĄCO
CZYLI ANTYCELLULITOWO
Najczęściej czytane artykuły:
Nowe orientalne balsamy do ciała w trzech kultowych zapachach
Włoska marka Tesori d’Oriente, znana z inspirowanych Orientem rytuałów pielęgnacyjnych i unikalnych kompozycji zapachowych, wprowadza nowość – balsamy do ciała.