Maxi3Lato, czyli Grupa Adamed z agencją So What


2017-07-28
Grupa Adamed - polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna powierzyła agencji So What realizację kampanii konkursowej Maxi3Lato. Akcja promocyjna jest kolejnym projektem opracowanym i w całości realizowanym przez So What dla Grupy Adamed na przestrzeni ostatnich trzech lat.

Konkurs marki Maxi 3 Vena obowiązuje od 3 lipca do 15 października 2017r. Celem promocji jest zwrócenie uwagi na profilaktykę szczególnie uciążliwych latem dolegliwości kończyn dolnych oraz działania sprzyjające zachowaniu prawidłowej pracy układu żylnego.


Wielokrotnie nagradzana za innowacyjność Grupa Adamed stale inwestuje w działalność badawczo-rozwojową i poszerza portfolio produktów o leki nowej generacji na kluczowe choroby cywilizacyjne. Pracując nad opracowaniem skutecznych terapii w walce o najwyższą stawkę, jaką jest zdrowie i życie, firma dba jednocześnie o zwiększanie poziomu świadomości pacjentów w zakresie profilaktyki prozdrowotnej.


Działania te realizuje między innymi we współpracy z agencją So What specjalizującą się w opracowywaniu i realizacji złożonych kampanii i konkursów konsumenckich dla sektora farmaceutycznego. Wiedza w zakresie kreacji w połączniu z wieloletnim doświadczeniem stanowi gwarancję efektywności działań prowadzonych w sposób transparentny, z uwzględnieniem wymogów sektora oraz misji i wizji klienta.    


Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, z jaką wiąże się prowadzenie kampanii informacyjnych i promocyjnych dla sektora farmaceutycznego. Troska o najwyższe standardy prawne naszych rozwiązań i jednocześnie wysoka efektywność marketingowa kampanii są dla nas priorytetem. Zaufanie, jakim kontrahenci darzą nas od lat jest tego potwierdzeniem, dlatego stale doskonalimy nasze „know how”, aby nadal efektywnie wspierać naszych partnerów w realizacji ich misji.  powiedział Marek Zawisza,  Senior Creative Advisor, So What.

 


Informacje dodatkowe:
 Szczegóły dotyczące akcji promocyjnej Maxi3Lato: www.Maxi3Lato.pl


O firmie So What Sp. z o.o
.:

Agencja reklamowa So What zajmuje się opracowywaniem i realizacją kompleksowych kampanii ATL, BTL, marketingiem lojalnościowym B2B oraz B2C, a także konkursami konsumenckimi. Specjalizuje się w wymagających pod względem prawnym branżach, jak finanse, farmaceutyki i wyroby alkoholowe. Współpraca z kancelarią prawniczą DZP pozwala Agencji oferować rozwiązania uwzględniające wymogi restrykcyjnych przepisów. So What korzysta z zaawansowanych metod wdrażania innowacji - m.in. ASIT - Advanced Systematic Inventive Thinking, którą stosują takie koncerny, jak Intel, Motorola oraz Ford. Przy opracowywaniu i implementacji strategii oraz kreacji, Agencja używa narzędzi Creative Ad Templates, gwarantujących wysoką efektywność kampanii. Z usług agencji korzystali m. in.: Adamed Consumer Healthcare, oponeo.pl, Orkla Care, Royal Unibrew, Wojnarowscy, Sygma Bank, Lekam, Bakoma, Helukabel, Perfumerie Douglas, Gigaset, BIC.

www.sowhat.pl


O Grupie Adamed:

Grupa Adamed – to polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która powstała od podstaw, na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Jest producentem ponad 250 produktów nowej generacji, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 60 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie, Czechach, na Słowacji i Ukrainie. Obecnie zatrudnia ponad 1700 osób. Od ponad 16 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową. Tworzy konsorcja naukowo-przemysłowe z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.

www.adamed.com.pl


 

Ostatnio dodane artykuły:

Światowy Dzień Medytacji - co warto wiedzieć?
Badania pokazują, że niemal 31% Polaków wykorzystuje medytację, by zadbać o chwilę dla siebie i ograniczyć wpływ mikrostresów . Z okazji Światowego Dnia Medytacji producent marki Orbit, we współpracy z psycholożką Magdą Chorzewską

Nowoczesna fotoprotekcja na straży zdrowia skóry
Maj to miesiąc dedykowany walce z Czerniakiem. Według danych programu EUROMELANOMA przewiduje się, że liczba przypadków raka skóry w ciągu najbliższych 25 lat wzrośnie, aż o 40%.

Axis wprowadza na rynek czujniki środowiskowe, które wspierają ekonomiczny dozór wizyjny
Axis Communications wprowadza pierwsze czujniki środowiskowe AXIS D6210 Air Quality Sensor i AXIS D6310 Air Quality Sensor. Nowe czujniki łatwo integrują się z istniejącymi systemami, umożliwiając monitorowanie jakości powietrza, wykrywanie dymu tytoniowego i pary z e-papierosów.

Tesori d’Oriente Ayurveda – Zmysłowa podróż inspirowana Indiami Tesori d’Oriente Ayurveda – Zmysłowa podróż inspirowana Indiami
Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności ajurwedyjskiej pielęgnacji z linią Ayurveda

MODELUJĄCO I WYSZCZUPLAJĄCO MODELUJĄCO I WYSZCZUPLAJĄCO
MODELUJĄCO I WYSZCZUPLAJĄCO CZYLI ANTYCELLULITOWO

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Axis wprowadza na rynek czujniki środowiskowe, które wspierają ekonomiczny dozór wizyjny
Axis Communications wprowadza pierwsze czujniki środowiskowe AXIS D6210 Air Quality Sensor i AXIS D6310 Air Quality Sensor. Nowe czujniki łatwo integrują się z istniejącymi systemami, umożliwiając monitorowanie jakości powietrza, wykrywanie dymu tytoniowego i pary z e-papierosów.

Nowoczesna fotoprotekcja na straży zdrowia skóry
Maj to miesiąc dedykowany walce z Czerniakiem. Według danych programu EUROMELANOMA przewiduje się, że liczba przypadków raka skóry w ciągu najbliższych 25 lat wzrośnie, aż o 40%.

Światowy Dzień Medytacji - co warto wiedzieć?
Badania pokazują, że niemal 31% Polaków wykorzystuje medytację, by zadbać o chwilę dla siebie i ograniczyć wpływ mikrostresów . Z okazji Światowego Dnia Medytacji producent marki Orbit, we współpracy z psycholożką Magdą Chorzewską

więcej »