Kampania promująca AQUAPHOR
W poniedziałek, 17 grudnia wystartowała kampania telewizyjna promująca firmę AQUAPHOR, producenta materiałów filtrujących do oczyszczania wody.
Założona w 1992 roku firma jest obecnie jednym z największych światowych producentów dzbanków, wkładów oraz innowacyjnych systemów filtrujących. Głównym założeniem marki jest zapewnianie najwyższej jakości wody, stałe udoskonalanie procesów oczyszczania oraz szerzenie wiedzy o zaletach picia filtrowanej wody. AQUAPHOR od lat tworzy, rozwija i produkuje coraz to nowocześniejsze urządzenia, które poprawiają jakość spożywanej wody.
Kampania reklamowa ma na celu zaprezentowanie marki AQUAPHOR Poland oraz jej flagowego produktu - innowacyjnych dzbanków filtrujących. Cel ogólnopolskiej kampanii to również przekazanie głównego założenia producenta, jakim jest spełnianie oczekiwań Polaków w zakresie najwyższej jakości wody. Kampania bowiem promuję nie tylko markę i jej pordukty, ale także zdrowy tryb życia, który w głównej mierze uzależniony jest od odpowiedniego nawodnienia organizmu.
Od poniedziałku, 17 grudnia reklama będzie emitowana na antenach głównych stacji telewizyjnych w Polsce.
AQUAPHOR Poland to oddział międzynarodowej firmy AQUAPHOR Corporation, prowadzącej zdywersyfikowaną działalność badawczo-produkcyjno-handlową w 43 krajach świata. Założona w 1992 roku firma jest jednym z największych światowych producentów materiałów filtrujących i domowych filtrów do oczyszczania wody, a ostatnio także filtrów dedykowanych do przemysłu.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|