Douglas zaprasza do walentynkowego świata z Basią Kurdej-Szatan i Rafałem Szatanem
Douglas startuje z kampanią walentynkową.
W ramach współpracy powstało video, obrazujące szczęście, radość i miłość Basi i Rafała, wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz pary celebrytów (Instagram i Facebook). Kampania podzielona jest na fazy tease and reveal. Celebryci są ponadto twarzami kampanii, która promuje specjalną, walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł.
Dodatkowo Basia Kurdej-Szatan w tutorialu na stronie internetowej oraz social mediach Douglas przedstawia produkty Douglas Collection, pozwalające rozbłysnąć w walentynkowy wieczór.
Akcja rozpoczęła się 3 lutego i potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca. Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w content marketingu i komunikacji social media. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Papaya i Brasil.
Nadesłał:
PR Communication
|