Nowa kampania promocyjna marki własnej Żabki


Nowa kampania promocyjna marki własnej Żabki
2022-07-29
Żółte, zielone, czerwone... – Foodini to płynne przekąski w pięknych kolorach natury. W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów.

Foodini  jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji. Dzięki temu dłużej zachowuje wartości odżywcze, świeżość i naturalny smak. Poręczna, mała butelka, która zmieści się w plecaku czy małej torbie, starannie dobrane kompozycje owoców i warzyw tworzą idealną propozycję na lato. Zadbaj o siebie z pysznym Foodini - teraz w jeszcze korzystniejszej cenie 3,99 zł z aplikacją Żappka za butelkę o pojemności 250 ml. Dzień od razu stanie się lepszy!

Wśród 10 najpopularniejszych przekąsek wymienianych w pierwszej kolejności w badaniu „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków" są owoce (47%) i warzywa (21%)[1]. Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także pracochłonnym procesem przygotowania posiłków. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują  owocowych i roślinnych przekąsek i chcą je mieć na wyciągnięcie ręki, zawsze kiedy tego potrzebują.  W ramach marki Foodini znajdą aż 10 propozycji smakowych.

- Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą. W butelce wykonanej w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu zamknęliśmy aż  10 niepowtarzalnych kompozycji, które cieszą się dużą popularnością. Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji. Moim ulubionym Foodini jest Egzotycznie Żółty, uwielbiam go na drugie śniadanie  - mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.

 

Respondenci badani przez IPSOS przyznali, że przygotowując śniadanie zwracają uwagę przede wszystkim na: smak (50,7%), łatwość (39,8%), szybkość (39,2%), użycie warzyw i owoców (29,9%) oraz na to, czy posiłek będzie sycący (29,9%). Co ciekawe, co czwarty respondent spożywa drugie śniadanie poza domem.

Foodini idealne na każdy dzień tygodnia

Foodini jest idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W jego skład wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy, bez dodatku utrwalaczy i substancji słodzących. Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.

Zastosowanie w przygotowaniu Foodini zastępującej pasteryzację innowacyjnej technologii HPP (ang. high pressure processing), polegającej na użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze, gwarantuje zachowanie wartości odżywczych i świeżego smaku tych płynnych przekąsek.

Czy można chcieć więcej? Można! Dlatego Foodini jest dostępne w Żabce w wygodnych poręcznych pojemościach 250 ml oraz 750 ml, którymi można delektować się dłużej lub podzielić z bliskimi.

Najnowsza kampania Foodini wystartowała 6.07 i potrwa do 16.08. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach, a jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji Żappka będą mogli zakupić produkty  w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.

Za kampanię Foodini odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.


[1] Badanie IPSOS Food Trends 2021.

Nadesłał:

Agnieszka Krupska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl